malování

Jak poznat kvalitní tužku

Jak nakreslit oči

Pokud nevíte, jak správně nakreslit oči, aby váš výtvor nevypadal jako kresba dítěte, pak jsou následující řádky určeny právě vám. Můj postup na kreslení očí vám pomůže, aby váš výtvor vypadal věrohodně.

Jak malovat vánoční dekorace na sklo

Jak malovat na hedvábí - technika shibori

Jak vytvořit pohyblivé ukázky

Oddejte se světu iluzí a vytvořte si pohyblivé obrázky. Nepotřebujete k tomu žádnou moderní techniku, studio či ateliér. Stačí vám obyčejný papír a tužka. Více naleznete v našem instruktážním videu.

Jak malovat zdi

Čeká vás malování? Pokud budete malovat a ještě navíc barevně, nečekejte, že to bude jednoduché. Základní instrukce, rady a triky, jak postupovat při malování naleznete v následujícím videu.

Jak opticky zvětšit vaše oči

Nechte si poradit od odborníků a naučte se nový trik při malování očí. Správně udělaný make up dokáže zázraky a zcela změnit výraz vaší tváře. Jak opticky zvětšit oči a zvýraznit svůj pohled, vám ukáže naše instruktážní video.

Jak udělat falešné tetování

Jak kreslit ruce

Jak připravit interiér na malování

Možná vás čeká malování interiéru. Následující rady, jak připravit zdi a barvy před malováním, mohou být pro vás užitečné. Uvidíte, že malování bude pro vás jednodušší. Více instruktážní video.

Stránky