Jak zvládnout verbální scio testy

Scio testy využívá při přijímacích zkouškách čím dál více univerzit. Zde najdete několik tipů, které by vám měly pomoci úspěšně absolvovat verbální část. Scio testy pak budou hračkou.

Jak zvládnout logické scio testy

Logické scio testy jsou asi nejtvrdším oříškem pro adepty na univerzitní studenty. Snad vám naše tipy pomohou se scio testy úspěšně poprat. Scio testy vás nyní nepřekvapí. Využijte můj návod.

Jak napsat odvolání kvůli nepřijetí ke studiu

Jak vyplnit přihlášku ke studiu na vysokou školu

Jak se dostat na vysokou školu bez přijímaček

Na vysokou bez přijímaček? To nemusí být utopie. Stačí se včas o vysokoškolské studium zajímat už na střední škole. A připravit si pevnou půdu pod nahoma. Bez přijímaček se na vysokou školu můžete dostat hned několika způsoby.

Jak se dostat na medicínu

Jak se dostat na ekonomii

Makroekonomie, mikroekonomie, podniková ekonomika, řízení výroby, marketing a management, pojišťovnictví, cenné papíry či podvojné účetnictví? Už jste si vybrali, co budete studovat? Poradíme, jak se připravit k přijímačkám na ekonomii.

Jak se dostat na psychologii

Jak se dostat na historii

Zajímáte se o dějiny, ale nevíte, co vás bude čekat u přijímacích zkoušek? Láká vás studium archivnictví nebo archeologie? Dostat se na historii můžete na několika vysokých školách v České republice. Šance jsou poměrně vysoké. Poradíme, jak na to.

Jak se dostat na práva

Stránky