společenské tance

Jak tancovat quickstep

Quick – quick – slow – slow – to jsou základní kroky oblíbeného tance quickstep. Naučit se quickstep není nic složitého. Stačí dodržovat rytmus a můžete se prohánět po tanečním parketu. Video ukazuje kroky pro oba taneční partnery.

Jak tancovat blues

Blues není jen hudební styl. Blues je totiž i tanec. Pokud milujete obojí, podívejte se na toto video. Můžete se inspirovat, jak se správně vlnit na podmanivé tóny bluesové hudby. Na plese se jistě stanete nejlepším tančením párem.

Jak tancovat tango

Tango patří mezi nejsvůdnější tance vůbec. Pokud si chcete se svým partnerem vychutnat krásu tohoto tance, pozorně se dívejte. Základní taneční kroky tanga nejsou tak složité, jak se může na první pohled zdát. Video ukazuje taneční kroky pro oba...

Jak tančit salsu

Salsa se opět vrací na taneční parkety! Že ji neumíte? Žádný problém. Základní kroky tohoto latinskoamerického tance se díky tomuto videu naučíte snadno a rychle. Video ukazuje taneční kroky pro oba taneční partnery. Tak se pusťte do tréninku!

Jak tančit Rock n roll

Podmanivá melodie Rock n rollu zazní snad na každém plese a to hned několikrát. Pokud si chcete rytmus této hudby plně užít, měli byste se naučit základní kroky tohoto stejnojmenného tance. Pozorně se dívejte a hurá na věc!

Jak tančit rumbu

Rumba patří k jednodušším tancům, který se učí již v tanečních. Pokud si chcete osvěžit základní kroky tohoto tance nebo se je naučit, máte jedinečnou šanci. V tomto videu najdete detailní návody na taneční kroky obou partnerů.

Jak tančit polku

Neumíte polku? Nezoufejte. Díky tomuto videu se jí můžete naučit během chvilinky. Video ukazuje základní kroky pro oba taneční partnery. Stačí se jen pozorně dívat, chvilku trénovat a můžete to na tanečním parketu pořádně roztočit.

Jak tančit tanec foxtrot

Pomalu-pomalu-rychle-rychle – to je základní rytmus tohoto velmi známého tance. Pokud se ho chcete naučit, pozorně se dívejte. Naučíte se kroky pro oba taneční partnery. Není to žádné věda, za chvíli se mohou i z vás stát odborníci na foxtrot.

Jak tančit tanec čardáš

Čardáš je tanec, který má své kořeny v Maďarsku. Díky jeho veselosti se brzo rozšířil po celém světě. Objevte i vy krásu tohoto tance. Pevně se držte, bude to jízda! Toto video ukazuje základní kroky čardáše pro oba taneční partnery.

Jak tančit tanec valčík

Chystáte se vyrazit na ples, ale bojíte se, že nezvládnete kroky základních tanců? Pokud nechcete celý večer sedět někde v koutku, osvěžte si základní kroky valčíku! Video je vhodné i pro úplné začátečníky. Ukazuje kroky pro oba taneční partnery.