taneční škola

Jak tancovat quickstep

Quick – quick – slow – slow – to jsou základní kroky oblíbeného tance quickstep. Naučit se quickstep není nic složitého. Stačí dodržovat rytmus a můžete se prohánět po tanečním parketu. Video ukazuje kroky pro oba taneční partnery.

Jak tančit salsu

Salsa se opět vrací na taneční parkety! Že ji neumíte? Žádný problém. Základní kroky tohoto latinskoamerického tance se díky tomuto videu naučíte snadno a rychle. Video ukazuje taneční kroky pro oba taneční partnery. Tak se pusťte do tréninku!

Jak tančit rumbu

Rumba patří k jednodušším tancům, který se učí již v tanečních. Pokud si chcete osvěžit základní kroky tohoto tance nebo se je naučit, máte jedinečnou šanci. V tomto videu najdete detailní návody na taneční kroky obou partnerů.

Jak tančit tanec foxtrot

Pomalu-pomalu-rychle-rychle – to je základní rytmus tohoto velmi známého tance. Pokud se ho chcete naučit, pozorně se dívejte. Naučíte se kroky pro oba taneční partnery. Není to žádné věda, za chvíli se mohou i z vás stát odborníci na foxtrot.

Jak tančit tanec čardáš

Čardáš je tanec, který má své kořeny v Maďarsku. Díky jeho veselosti se brzo rozšířil po celém světě. Objevte i vy krásu tohoto tance. Pevně se držte, bude to jízda! Toto video ukazuje základní kroky čardáše pro oba taneční partnery.

Jak tančit tanec mambo

Mambo – to je vášeň vyjádřená krásnými a ladnými pohyby. Chcete se ho naučit? Tančit mambo není zas až taková věda. Stačí se jen pozorně dívat, pevně se chytit partnera a můžete vyrazit na taneční parket. Mambo olé!

Jak tančit tanec jive

Jive patří k nejrytmičtějším a zároveň k nejlehčím latinskoamerickým tancům. Na plesích ho také proto hojně hrají. Pokud nechcete při chytlavé melodii jivu sedět a jen se závistivě koukat na parket, podívejte se na toto video. Naučíte se základní...

Jak tančit tanec valčík

Chystáte se vyrazit na ples, ale bojíte se, že nezvládnete kroky základních tanců? Pokud nechcete celý večer sedět někde v koutku, osvěžte si základní kroky valčíku! Video je vhodné i pro úplné začátečníky. Ukazuje kroky pro oba taneční partnery.

Jak tančit tanec slowfox

Slowfox je jedním ze základních společenských tanců. Naučit se ho není nic složitého. Jeho kroky jsou jednoduché, stačí se jen pozorně dívat. Slowfox se můžete naučit za pár chvilek. Pusťte se do toho, ať na parketu zazáříte!

Jak tancovat waltz

Plesová sezóna je v plném proudu. Že neumíte jeden ze základních společenských tanců waltz? Nebojte se, máme pro vás řešení. Díky tomuto videu se můžete naučit waltz během několika chvilek. Najdete tu názornou ukázku všech waltzových kroků. Tak na...