Diskuze k článku

Komentáře

Vašek (neověřeno) | 03.09.2018 - 18:51
Podle mého názoru jsou ready made společnosti na klíč přímo spása pro nové začínající podnikatele. Sám moc dobře vím, jaké peklo je spojené se zakládáním s.r.o. a právě tyto ready made společnosti vše velmi ulehčují. Co bych za to dal, kdyby něco takového bylo dostupné v době, kdy jsem já zakládal svoji firmu.
Jirka Zahrádka (neověřeno) | 28.09.2018 - 10:35
Souhlasím s Vaškem. Readymade společnosti jsou pro začínající podnikatele určitě skvělá volba. Ještě mnohem lepší volbou je ale podle mého názoru založení offshore společnosti.
Láďa Hrubeš (neověřeno) | 23.12.2018 - 17:20
Myslím si, že začít podnikat je v dnešní době jednodušší, než kdy dříve. Docílit ale toho, aby podnikání bylo úspěšné už tak jednoduché není. Myslím si, že spousta podnikatelů podceňuje sílu propagace a zvyšování prestiže vlastní značky. Způsobů, jak toho dosáhnout je spousta. Jedním z nich je například využití světelných projektorů na projekci loga firmy. :)
Pavel Kominík (neověřeno) | 06.02.2019 - 18:38
Zcela s vámi souhlasím. Pořádná propagace je bezesporu velmi důležitá. To, co popisujete zní celkem zajímavě. Myslím si ale, že jako propagace do začátku stačí i jen něco tak jednoduchého jako hezky navržené a kvalitně udělané vizitky. Pořádná vizitka je podle mě prostě základ.

Přidat komentář