Diskuze k článku

Komentáře

Ondra (neověřeno) | 24.01.2019 - 11:14
Některé lidi cestování s dětmi údajně unavuje, ale pokud raději dáte trošku energie do jejich zábavy, ta bude cesta úlně o něčem jiném.
Ondra (neověřeno) | 24.01.2019 - 11:15
Některé lidi cestování s dětmi údajně unavuje, ale pokud raději dáte trošku energie do jejich zábavy, tak bude cesta úplně o něčem jiném.
Mirka Kubešová (neověřeno) | 12.04.2019 - 19:33
No paráda! Tomu říkám užitečné tipy. To se určitě bude hodit. Letos se totiž chystáme vzít poprvé naši malou k moři a trochu mám z té dlouhé cesty strach. Hlavně aby nezlobila. Jinak pokud se taky chystáte na tak dlouhou cestu s dítětem, tak bych určitě nezapomínala na řádnou kontrolu auta před odjezdem... To znamená zkontrolovat motor, pneumatiky atd. Není totiž nic horšího, než když se vám po cestě na autě něco pokazí a vy zůstanete s malým dítětem "trčet" někde na odpočívadle. To se nám stalo před dvěma lety a rozhodně to nebylo nic příjemného.
Radka Klimešová (neověřeno) | 24.04.2019 - 06:00
Já jsem moc ráda, že náš malý nikdy při dlouhých cestách nijak nezlobil. Právě naopak. Třeba když jsme s ním minulý rok jeli do Chorvatska, tak jsme vyjížděli v noci a díky tomu prakticky celou cestu prospal.

Přidat komentář