Diskuze k článku

Komentáře

cihla_27489 | 03.03.2018 - 09:09
Karpální tunely. Bohužel, informace k tomuto problému jsou nedostačující, lépe řečeno žádné i zavádějící. Je to proto, že tato nemoc - problém, je z hlediska lékařské vědy neobjasněn, panují jen dohady a spory. Za prvé - jak se uvádí v článku - hlavní příčina je PC - myš atd. To je naprosto nesprávná informace, ovládání klávesnice a myši s tím nesouvisí. Je to jen jedna z dvaceti možných příčin. Za druhé - problém postihuje více žen než mužů. Příčinou je uzavírání jednoho ze dvou tunelů, což jsou 5 - 6mm trubičky vedle sebe, procházející zápěstím. Nejčastěji je postiženo spojení pro ukazovák a prostředníček. Neurochirurgické a rengenové vyšetření nemusí vždy potvrdit zeslabení těchto tunelů. Za třetí - lékaři vám chtějí pomoci operací, mnohdy je to jediné východisko jak vás zbaví hlavně nočního trápení. K tomuto můj názor. Operace řeší problém, řekl bych 50 na 50. Je to proto, že to v podstatě žádná operace není, je to jen otevření dlaně, mechanického uvolnění tunelů a zase sešití ruky. Problémy se mohou vrátit a většinou zůstává omezení pohybu dvou prstů. S čímž se dá žít. Nikoho od OP nezrazuji, ale je dobré vyzkoušet jiné metody a OP nechat jako opravdu poslední možnost. Za třetí - odstranění této bolesti se dá mechanickým způsobem. Principem je rozevírání dlaní. Znám dva způsoby. první je jednoduché sedání na dlaně tím způsobem, že položíme dlaně na židli hřbetem nahoru, levou i pravou. Prsty nasměrujeme pokud možno proti sobě a na dlaně si sedneme. Můžeme pohyby zadku dlaně prohýbat, zápěstí ohýbáme až do bolesti. Druhý způsob je použití jednoduchého přístroje (patentováno v USA). Pomocí tlakového polštářku rozevíráme dlaň. Je to jedna ze spolehlivých metod a navíc dochází k příjemné masáži rukou. Tato metoda není lékařům většinou známa. Já ji považuji za nejúčinější a navíc rychlou. (pro zájemce mohu poslat podrobnější údaje) Vaclav C.
Veronika Dunovská (neověřeno) | 19.09.2018 - 10:42
prosím o více informací o tlakovém polštářku na karpální tunely děkuji

Přidat komentář