Diskuze k článku

Komentáře

Radkos53 (neověřeno) | 08.12.2018 - 21:23
Tak tomu říkám užitečné rady! Skvěle napsané. Osobně jsem ale toho názoru, že klasická s.r.o. se dnes běžnému podnikateli hlavně z finančního hlediska tolik nevyplatí. Mluvím z vlastní zkušenosti. To taková offshore společnost je na tom podle mého o dost lépe.
Pavel Valášek (neověřeno) | 24.01.2019 - 23:52
Já také začínal s readymade společností. Myslím si, že v současné době je to pro začínající podnikatele asi nejrozumnější volba jak podnikání rozjet. Nicméně, k tomu, aby se podnikání řádně rozjelo je třeba i něco investovat do propagace. Já třeba u své firmy teď hodně investoval do internetových reklam a během pár měsíců mám v plánu investovat i do fyzické propagace. Hodně se mi líbí třeba takové ty projektory na projekce loga firmy.
Eva Krčálová (neověřeno) | 17.02.2019 - 20:15
Paráda, díky za článek. Měla bych ale jeden dotaz. Už delší dobu uvažuji nad tím, že bych si založila eshop přes prestashop. Zajímalo by mě, jestli je nutné, abych si kvůli tomu zakládala s.r.o. nebo mi stačí pouze živnostenský list? Díky moc.
vasek19 (neověřeno) | 19.03.2019 - 06:29
Já si myslím, že je super, že založení firmy už dnes není až tak komplikované, jako to bylo dřív. Když jsem s podnikáním začínal já, tak tomu ještě tak bohužel nebylo. Pár týdnů zpět jsem se ale bavil s jedním kamarádem, který si momentálně také rozjíždí vlastní byznys a prý na to šel tak, že si našel firmu, která se mu o všechny starosti ohledně zakládání společnosti postarala a díky tomu měl alespoň čas věnovat se důležitějším věcem.

Přidat komentář