Diskuze k článku

Komentáře

poetkavlasta (neověřeno) | 19.09.2015 - 15:07
Za naší chalupou vykáceli listnatý les. V rokli zůstalo hodně špalků, kolem kterých začaly růst václavky v hojné míře - jak je u této houby obvyklé. Muž vzal ten největší koš co měl na seno a přinesl ho za chvíli domů plný. Měli jsme moc rádi václoavkový guláš, který jsem vařila ve velikánském kastrole a potom studený umrazovala v polyetylenových sáčcích, které jsme stavěli do formiček z plechu, které muž vyrobil. (tácek a na něm rozkládací plechové krabice, do kterých se daly ty sáčky a naplnily. Potom když vše umrzlo, z krabice se natvarované sáčky vylouply a kásně se uskladňovaly bez zbytečných mezer v šuplateh. (mrazila jsem tak věci i z naší zabijačky). Guláš jsme potom měli skoro na celou zimu, byl to rychlý a dobrý oběd. Přikusovali jsme chléb a kyselou okurku. Guláš jsem vařila běžným způsobem jako guláš masový. Nejvíc práce bylo s čištění a nakrájením, ale potom výsledek stál za to!
jituška (neověřeno) | 24.09.2018 - 14:01
Vlastičko, je to fajn ,že jste si pochutnali a namrazili houby...ALE největší tragedie na tom všem je ,že je to úplně jedno a zbývá jedna katastrofa : TEN VYKÁCENÝ LES!!!!!!! přesto zdravím s údivem j.

Přidat komentář