Jste zde

Diskuze k článku

Diskuze k článku „Jak na servis notebooku – kde se vyplatí pozáručně opravit notebook“

Ačkoli v posledních letech vládnou v žebříčcích prodejnosti výpočetní techniky tablety, přece jen většina z nás používá pro běžnou práci stále klasický notebook. Ergonomičnost práce na tlačítkové klávesnici notebooku bude těžko překonána sebedokonalejším tabletem. Co ale dělat, když se notebook náhle pokazí?...
Číst článek

Komentáře

Mám jako správce výpočetní techniky středně velké ostravské firmy s vítězem testu servisem ABAX dlouholeté zkušenosti a musím upřímně říci, že mne jeho vítězství potěšilo. Z asi 40-ti zakázek ročně máme u nich asi 1-2 reklamace, což ve srovnání s jinými servisy, kam jsme jako firma dávali na opravy notebooky, tiskárny a monitory, asi 3x lepší skóre. Takže blahopřeji k úspěchu a přeji mnoho spokojených zákazníků i v budoucnu.
Vyhledejte si na internetu zkusenosti lidi se servisem ABAX budete nemile překvapeni. Že by placená reklama?
Já mám velice dobrou zkušenost se servisem RGSERVICE. Měl jsem u nich notebook a tablet na opravě. Oba dva přístroje s prasklým displejem (nejsem na displej moc opatrný) a paráda. Byl jsem spokojený jak s cenou, tak s velice vstřícným a ochotným jednání.
Oprava proběhla bez jakýchkoliv připomíek - odvezli, zavolali nazpět kolik to bude stát a kdy to bude hotové, po 2 dnech bylo vše opraveno a cena taky pěkná :) (u konkurence bych dal za to více a také by to déle trvalo)
Vlastní zkušenost je vždy k nezaplacení.. Já například u Počítačové pohotovosti jsem nad míru spokojen a pravidelně se k nim vracím.

Přidat komentář

Nejnovější příspěvky v diskuzi

Nahoru