Diskuze k článku

Komentáře

HonzaHofta (neověřeno) | 09.11.2014 - 16:24
Určitě doporučuji pořízení alespoň jednoho kvalitního nože (minimálně 500.-) od Tescomy třeba z té řady Azza. Já mám momentálně doma jako nejlepší dva a je to oproti "normálním" nožům ze supermarketu neuvěřitelný rozdíl, jak v ergonomii tak ostrosti.
MartinaMarta (neověřeno) | 17.11.2018 - 16:50
Je pravda, že dražší nože jsou dražší, ale je to dobrá investice. Opravdu mi v kuchyni v pohodě vystačí dva dražší nože..nemusím jich mít 10...
Petra Dolež. (neověřeno) | 22.11.2018 - 10:45
Nojo, já třeba jako laik kvalitní nůž nepoznám. Určitě bych jeden nějaký universální chtěla. Poradíš mi nějak prosím?
MartinaMarta (neověřeno) | 27.11.2018 - 19:37
Já mám značku dellinger, jsou kvalitní a já jsem s nimi spokojena. Krájí suprově.
Petra Dolež. (neověřeno) | 28.11.2018 - 21:10
Dívám se na jejich stránky, ale myslíš, že si mám koupit spíš jeden universalni nuz nebo treba tu dvojsadu?
MartinaMarna (neověřeno) | 30.11.2018 - 12:07
To už asi záleží na tobě. Oni mají všechno kvalitní, damašková ocel je nejkvalitnější, ale taky už malinko dražší. Ale jsou to nože na celý život.
IvaBlažková (neověřeno) | 14.01.2019 - 14:47
Já teda kvalitní nože také nepoznám, vše co je ostré tak s tím jsem spokojená. Ale přítele ty nože hodně baví a tak mi koupil sadu nožů na dellinger.cz. Nože jsou hodně kvalitní a vydrží snad doživotně.
Kamila Malá (neověřeno) | 18.01.2019 - 14:23
Já takovou koupi taky musím konzultovat s manželem, vůbec se v tom neorientuju. Na stránky dellinger.cz jsme se dívali a taky si nějaký nůž koupíme. Manžel říkal, že jsou kvalitní, já bych si sama asi nevybrala.
Veronika Volna (neověřeno) | 06.02.2019 - 13:13
Zajimavé je, jak se v tom ti chlapi vyznají. Já si koupila sama nůž, který jsem za měsíc chtěla vyhodit. A Manžel objednal přes internet nůž od Dellingeru a s tím krájím pořád a je úžasnej. Jen mám pocit, že jen jeden kvalitní nůž nestačí.
JanaK (neověřeno) | 18.02.2019 - 21:08
Já teda s manželem konzultovala veškeré vybavení kuchyně, jestli je to kvalitní. O nožích ani nemluvím.
Klára V. (neověřeno) | 06.03.2019 - 13:47
Tak to já jsem si nože vybírala sama. Ty nože od Dellingeru mě taky hodně zaujali a mám doma tři. Je pravda, že většinou používám jen je.

Přidat komentář