Jste zde

Diskuze k článku

Diskuze k článku „Jak uvařit staročeskou sváteční polévku kaldoun | recept“

Recept na staročeskou polévku kaldoun. Kaldoun se připravoval ke svátečnímu obědu, kdy se jako hlavní chod podávala drůbež, protože se kaldoun vaří z drůbků. Kaldoun se krajově liší, ale jedině zavářkou. Nabízíme recept na poctivý kaldoun, jak se vaří ve východních Čechách. ...
Číst článek

Komentáře

Tak takový kaldoun vařila moje babička , ani jiný neznám a vařím ho s velkým úspěchem domácím strávníkům :-))
U nás se také vaří tento recept, akorét občas místo knedlíčků zavařím široké nudle.
I moje babicka takto kaldoun pripravovala, davala i knedlicky i siroke nudle. Bezva papani.
To je vzpomínka na moje dětství :-). Kaldoun vždycky vařil můj děda a já se po něm jako malá mohla utlouct. Jen místo knedlíčků dával široké nudle.
Na kaldoun si vzpomínám z dětství, kdy jej vařívala maminka z doma chovaných husí. I knedlíčky,ale použvala kousek husích jater - k nezapacení. Záleží na dobrém dochucení a množství kořen. zeleniny.
I já jsem zkusila uvařit kaldoun a musím říci,že to je velice dobrá a hutná polévka,recept mám uložený a bude se u nás vařit.Opravdu výborný.
u nás se do kaldounu dávají játrové knedlíčky,nudle,někdo jako specialitu namotává širší nudle na špejli,tyto knedlíčky dávám do ragů polévky,přidávám nasekanou petrželku,jsou opravdu moc dobré,
Dost často ho vařím na hotelu. Chutná. Hlavně procházejícím turistům. Dávají si pak ještě kůře na paprice
Kuličkovou polévku vaříme v rodině ke slavnostním příležitostem, recept jsem "zdědila" po mamince a babičce. Do kuliček přidávám drůbeží játra. Polévka je bezkonkurenční!

Přidat komentář

Nejnovější příspěvky v diskuzi

Nahoru