Diskuze k článku

Komentáře

Petra (neověřeno) | 26.09.2015 - 14:49
Hezky popsaný recept. Až na tu cibuli - píšete, že červená cibule je méně štiplavá než bílá, ale není to tak. Asi máte na mysli žlutou (kuchyňskou) cibuli, a ta je asi stejně štiplavá, jako červená. Naopak bílá cibule je mnohem jemnější, řekla bych asi tak, jako šalotka.
poetkavlasta (neověřeno) | 02.07.2016 - 16:56
Rajčatový salát je moc dobrý. Já jsem diabetik a sladím si ho sladidlem, tak jako všechny zeleninové saláty pro sebe. Jen kyselý, by mně nechutnal. Také mám ráda k večeři chléb s máslem, na něm plátky rajčat, osolených opepřených, na ně rozprostřu tatarku a nahoru jemně usekanou cibuli. Je to výborná večeře. Štiplavá cibule mi nevadí, udělá pikantnost uvedeného pokrmu. Nejlépe chutnají rajčata ze zahrady, čertvě utržená a snědená. Pěstovali jsme paprikové masité a nejradě jsme měli velké oranžové, také hodně masitíé. To byla pochoutka. Rajčata z Marketu musím nechat týden v bytě na tácku, aby změkly, navíc je uvnitř dřevnatá přepážka, kterou musím odkrojit a vyhodit. Vlasta.
Višnja Fryštacká (neověřeno) | 18.08.2018 - 11:48
U nás se odjakživa przní rajský salát cukrem a octem + vodou. Pravý rajský salát je jednodušší a mnohem chutnější. Cibuli nakrájíme, pořádně promačkáme se solí (nešetříme), zalijeme olivovým nebo jiným olejem (taky nešetříme) a nakrájíme rajčata. Vše promícháme a necháme odležet. Máme hotovo a dáme si jej klidně jen s obyčejným českým chlebem, šťávu pěkně vytřeme. Nebíčko v papuli, jakříkají Slováci.

Přidat komentář