Diskuze k článku

Komentáře

fero fenič (neověřeno) | 21.09.2010 - 15:46
Pokud jste našli vhodné auto, ověřte si prodejce, který auto prodává. Základní monitoring na internetu není nikdy na škodu. Můžete se dozvědět celou řadu důležitých informací, které mohou být pro koupi automobilu zásadní. To je ten nejdůležitější bod. Člověk by měl postupovat přesně obráceně, než když kupuje nový auto. Tam si nejdřív vybere typ a pak jde k prodejci. U ojetiny je lepší nejdřív zvolit prodejce a z jeho nabídky teprve vybírat konkrétní auto.
Nepřihlášený (neověřeno) | 21.09.2010 - 21:48
U všech ojetin se musí počítat s preventivní výměnou mnoha dílů. Zjistěte si kolik stojí běžné spotřební díly na daný typ auta. Příklad: I když prodejce tvrdí, že např. rozvody jsou dělané, a nepředloží jasný doklad, vyplatí se je udělat znovu, poškození motoru při přetržení řemenu je drahé. Stejně tak se musí počítat s výměnou tlumičů, brzdových destiček, někdy i kotoučů, silentbloků, čepů, samozřejmě výměnou oleje, filtrů. Prodejce nikdy neřekne vše a každý většinou prodává auto až už předpokládá vyšší investice do údržby. Pokud tedy máte alespoň kolem 200000 našetřeno, nedoporučuji koupi ojetiny. Vždy je lepší nové auto, i kdyby to měl být Spark nebo Sandero, nové auto se zárukou je vždy lepší než ojetina vyšší třídy.
zaAmena (neověřeno) | 13.11.2012 - 13:13
Dobrá rada je k nezaplacení. Návod je super.
nataly (neověřeno) | 14.03.2014 - 12:50
Je důležitý rok výroby auta? a proč?
lenka18 (neověřeno) | 06.11.2014 - 11:49
My jsme koupili náš Ford Escort před léty přes http://autobazar.hyperinzerce.cz/ a byli jsme s ním moc spokojeni, perfektně sloužil. Teď zvažujeme nákup dalšího a asi opět přes tento bazar – je tam velká spousta nabídek.
PH15 (neověřeno) | 03.01.2019 - 23:15
Díky za dobré rady.
Kryštof (neověřeno) | 17.02.2019 - 20:24
Já jsem se při koupi auta hodně spálil. Kupoval jsem si auto poprvé, tak jsem se nechal oblbnout a když jsem ho přivezl domů, tak mi známý řekl, co všechno tam budu muset nechat opravit a kolik mě to bude ještě stát. Naštěstí to nebylo tak hrozné, protože jsem si koupil autodíly v ČB z https://voton.cz/ , kde je měly za rozumnou cenu.

Přidat komentář