Jste zde

Diskuze k článku

Diskuze k článku „Jak vybrat a koupit ojeté auto“

Koupě automobilu je důležité rozhodnutí, které vyžaduje spoustu rozvahy a přemýšlení. Koupě nového automobilu není tak náročná a složitá jakou koupě automobilu ojetého. Přeci jen, záruka daná výrobcem ve vás vyvolává určitý pocit jistoty, že řešení případných problémů spadá na jeho bedra. U ojetých vozů tomu tak není, proto je důležité, abyste si při koupi ojetého automobilu dávali větší pozor. Na co? To vám poradí následující řádky....
Číst článek

Komentáře

Pokud jste našli vhodné auto, ověřte si prodejce, který auto prodává. Základní monitoring na internetu není nikdy na škodu. Můžete se dozvědět celou řadu důležitých informací, které mohou být pro koupi automobilu zásadní. To je ten nejdůležitější bod. Člověk by měl postupovat přesně obráceně, než když kupuje nový auto. Tam si nejdřív vybere typ a pak jde k prodejci. U ojetiny je lepší nejdřív zvolit prodejce a z jeho nabídky teprve vybírat konkrétní auto.
U všech ojetin se musí počítat s preventivní výměnou mnoha dílů. Zjistěte si kolik stojí běžné spotřební díly na daný typ auta. Příklad: I když prodejce tvrdí, že např. rozvody jsou dělané, a nepředloží jasný doklad, vyplatí se je udělat znovu, poškození motoru při přetržení řemenu je drahé. Stejně tak se musí počítat s výměnou tlumičů, brzdových destiček, někdy i kotoučů, silentbloků, čepů, samozřejmě výměnou oleje, filtrů. Prodejce nikdy neřekne vše a každý většinou prodává auto až už předpokládá vyšší investice do údržby. Pokud tedy máte alespoň kolem 200000 našetřeno, nedoporučuji koupi ojetiny. Vždy je lepší nové auto, i kdyby to měl být Spark nebo Sandero, nové auto se zárukou je vždy lepší než ojetina vyšší třídy.
Dobrá rada je k nezaplacení. Návod je super.
Je důležitý rok výroby auta? a proč?
My jsme koupili náš Ford Escort před léty přes http://autobazar.hyperinzerce.cz/ a byli jsme s ním moc spokojeni, perfektně sloužil. Teď zvažujeme nákup dalšího a asi opět přes tento bazar – je tam velká spousta nabídek.
Díky za dobré rady.

Přidat komentář

Nejnovější příspěvky v diskuzi

Díky za dobré rady.
Je důležitý rok výroby auta? a proč?
Nahoru