Diskuze k článku

Komentáře

Pavel Novotný (neověřeno) | 19.01.2019 - 20:44
Vyměnit staré umakartové jádro za zděné už se u nás v bytě chystám pěkně dlouho. Zatím na to ale nebyly peníze. Brzy už však budou, takže se do toho snad co nejdříve pustím. Přecejen by si náš byt zasloužil mnohem hezčí koupelnu, než tu hnusnou umakartovou. Mockrát tedy díky za návod. :)
Radek Karas (neověřeno) | 15.02.2019 - 07:02
Já myslím, že celkem užitečné rady. Já už mám naštěstí rekonstrukci koupelny v našem panelákovém bytě za sebou a jsem za to rád. Ze všeho nejtěžší bylo asi zbavit se staré vany. Tu jsem nahradil sprchovým koutem. Celkově si myslím, že sprchové kouty jsou do panelákových koupelen naprosto ideální volba, protože šetří neskutečně moc místa.
Marcel Kubíček (neověřeno) | 19.04.2019 - 20:01
Rekonstrukci koupelny mám naplánovanou na toto léto. Už se ale moc těším, až to budu mít za sebou... Zatím to vidím tak, že si na to nejspíš najmu nějaké řemeslníky. Už se mi dokonce i nějaké podařilo najít přes jeden katalog služeb. Myslím, že díky nim by to alespoň mohlo být rychleji hotové.
DALIBOR888 (neověřeno) | 25.04.2019 - 23:51
Abych řekl pravdu, tak se mi moc nechtělo dělat rekonstrukci umakartového játra svépomocí, a tak jsem na to raději využil služeb http://www.pwinterier.cz/ , kteří novou koupelnu nejen že moc krásně navrhli, ale i celou rekonstrukci zrealizovali, takže jsem s tím neměl žádnou starost.

Přidat komentář