jaktak.cz

Má tisk letáčků smysl i v době internetu? Ano!

Chcete zákazníky informovat o slevové akci? Dát místním vědět o otevření nového podniku? Nebo jen upozornit na nabídku zájezdů u cestovní kanceláře? Ať tak či tak, máte stejný cíl – zaujmout a prodat. Poradíme vám, jak na tisk letáčků, kterými získáte pozornost na první pohled. A to i v době, kdy hrají hlavní roli sociální sítě.

Žijeme v 21. století. Sociální sítě jsou (a ještě nějakou dobu budou) hlavními informačními kanály. Setkáváme se s nimi denně, můžeme díky nim komunikovat se zákazníky, nebo si rychle dohledat informace o konkrétním produktu. Mají ale i řadu nevýhod.

Uživatelé jsou totiž denně vystaveni desítkám až stovkám reklam, a tak jsou vůči nim už často imunní. Na internetu je navíc těžké udržet delší dobu pozornost. Lidé proto reklamy často spíše skenují očima, než aby se skutečně zaměřili na obsah.

Letáky mají oproti internetovým reklamám tu výhodu, že udrží pozornost zákazníků delší dobu. Ovšem jen v případě, že budete originální. Prostřednictvím těchto tiskovin můžete také sdělit důležité informace, nebo upozornit na produkty v akci. Lidé si navíc letáky často prohlížejí například při čekání, popíjení kávy nebo sledování televize. Mají tak více času se na obsah soustředit. A co víc? Jen tak je nezaloží. Tisk letáků se proto vyplatí i v dnešní době internetu.

QR kódy jsou dnes už úplnou samozřejmostí. Málokoho baví vyťukávat internetovou adresu do vyhledávače. Mnohem rychlejší je namířit fotoaparát na mobilním telefonu a přesunout se na daný web. Jednoduše. Během několika vteřin.

Některé tiskárny, jako je například Point4me, dnes bez problému vytisknou na míru takřka cokoliv. Včetně originálních QR kódů. Pokud tedy chcete zaujmout, nechte si vytvořit speciální QR kód, do kterého vložíte například vaše logo nebo obrázek. Díky tomu si vás potenciální zákazníci snadno zapamatují.

A kam pomocí QR kódu odkazovat? Kamkoliv. Zákazníky můžete navigovat například na webovou stránku, sociální síť, video, mapu nebo třeba sdílený kalendář, kde si mohou rovnou rezervovat schůzku. Můžete také pracovat s dynamickým odkazem. Co to znamená? V případě potřeby daný odkaz lehce vyměníte za jiný. Nemusíte se proto bát, že byste po tisku letáku už nemohli nic změnit.

Tisk reklamních letáků je důležitou součástí marketingové strategie. Stejně jako u jiných kanálů byste ale měli vědět, na koho chcete letáky cílit. Pokud chcete informovat o slevové akci na pobočce v Brně, nemá smysl roznášet letáky třeba v Táboře.

Pomocí letáků snadno zacílíte nejen na obyvatele konkrétního města či vesnice, ale také na ty, kteří bydlí v konkrétní ulici. U letákové kampaně je na rozdíl od internetové reklamy mnohem snadnější oslovit konkrétní skupinu lidí. Ať už z hlediska bydliště, zájmů nebo třeba věku. Letáky totiž můžete umístit například do společenského centra v konkrétní čtvrti nebo třeba v městské knihovně.

Bez perfektního tisku se u tištěných materiálů zkrátka neobejdete. Pokud chcete, aby fungovaly letáky i online, dejte si na něm opravdu záležet. Není totiž nic horšího, než když chcete propojit letáky s online kampaní, ale QR kód je špatně vytištěný, a tak se zákazníkům ani nenačte.

Výběr spolehlivé tiskárny proto nepodceňujte a vyberte si společnost, na kterou se můžete spolehnout. Díky moderním technologiím nabízí tiskárna Point4me opravdu precizní tisk. Letáky tak budou vypadat přesně podle vašich představ. A vše navíc můžete jednoduše objednat i online.


Zdroj: https://www.jaktak.cz/ma-tisk-letacku-smysl-i-v-dobe-internetu-ano.html