Konkurenci nestačí dohnat, je třeba ji předběhnout
Konkurence tvoří přirozenou součást života firem. V podstatě představuje jejich hnací motor. Z ekonomického hlediska je konkurence žádoucí a v soutěži „o klienta“ zdravá. Snaha nabídnout lepší produkt nebo službu žene společnosti kupředu, udržuje je aktivní, motivuje k inovativním řešením i vymýšlení novinek.
Konkurence, jinak také hospodářská soutěž, je přítomna podnikání jak v reálném světě, tak v tom virtuálním. Setkávají se s ní obchodníci v kamenných provozovnách i v on-line obchodech. Při zakládání usilují o pestrou nabídku služeb, jejíž škálu se v reakci na konkurenci snaží rozšiřovat. Tento přístup je patrný zejména v případě e-shopů, kde jednu možností, jak v rámci nabízených služeb předběhnout konkurenci, prezentuje platební brána Pays čili zabezpečený a rychlý proces podporující online platby na internetu.
Prostřednictvím platební brány přijímají obchodníci od zákazníků platby platebními kartami. Tato speciální technologie umí přečíst a přenést potřebné údaje od zákazníka na firemní bankovní účet.
Platební brána umožňuje zákazníkům zaplatit za zboží či služby způsobem, jenž jim vyhovuje. Jedná se třeba o platby kartou, bankovním převodem, QR platbu a platby přes apple pay či google pay. Kromě e-shopů využívají tento platební systém rovněž poskytovatelé dopravní služby, ubytování, či školení. Stejně tak používají platební bránu i nejrůznější nadace a spolky, sportovní kluby, města a obce pro vybírání členských poplatků a podobně.
Samotný proces platby je potom velmi jednoduchý. Po zadání objednávky na stránkách obchodníka, ověří systém platební kartu, její údaje a zároveň zkontroluje, zda je na příslušném bankovním účtu dostatek finančních prostředků. Je-li všechno v pořádku, zadaná finanční transakce proběhne. Obě strany, tj. obchodník a zákazník, jsou o průběhu následně informovány.
Proti konkurenčním systémům nabízí platební brána Pays hned několik výhod, k nimž patří především možnost svobodné volby banky, která zpracuje platby zákazníků anebo acquirera, tedy zúčtovací banky, jež uzavírá smluvní vztahy s obchodními společnostmi a mimo jiné zpracovává transakce platebními kartami. Pays vždy vybírá nejvhodnějšího poskytovatele pro daný sortiment obchodu a cílovou skupinu zákazníků, čímž má obchodník přímou smlouvu s acquirerem a přitom může využívat všech výhod platební brány. Pokud stávající poskytovatel obchodníkovi nevyhovuje, může zvolit jiného.
Pays jako jedna z mála platebních bran v České republice neúčtuje obchodníkům žádné paušální poplatky, to znamená, že obchodníci platí pouze poplatek z realizované transakce. Dále poskytuje bezplatné služby jako platební odkazy, platební předpisy, opakované platby, e-produkty, jednoduché vratky, zasílání připomínek zákazníkům v případě nedokončení platby, internetovou pokladnu, podporu rychlé SMS notifikace či tvorbu a odesílání daňových dokladů.
Samozřejmostí platební brány Pays je pak jednoduchá registrace a aktivace platebního odkazu bez nutnosti složitého programování včetně možnosti ovládat platební bránu i z mobilní aplikace pro iPhone nebo Android
Díky Pays, jednoduchému, snadno nastavitelnému systému, bez programování, zbytečných poplatků, s jedinečnými funkcemi i rychlou technickou podporou mohou obchodníci a majitelé on-line obchodů získat a hlavně si udržet před svou konkurencí velmi slušný náskok.
Komerční článek