1

Remosku si můžete pořídit v případě, že nemáte potřebné místo na klasickou troubu. Proto je remoska velice vděčným výrobkem také pro chataře a chalupáře, ale své uplatnění plnohodnotně najde v domácnosti.

2

Remoska se skládá ze tří částí, kterými jsou odnímatelné víko s topnou spirálou, teflonovou mísou a stojánkem. Vybírat můžete ze dvou základních velikostí – menší a větší. Pokud v remosce plánujete připravovat běžná jídla pro dva lidi, kupte si menší. Pokud v ní chcete péci třeba buchty, vyberte remosku větší. Údajně nejvíce chutná kuře chystané v remosce. Pro umístění celého kuřete do nádoby ale budete potřebovat remosku větší.

3

Víka remosky jsou vyráběna z nerezových materiálů a mají skleněné ohnivzdorné okénko ke kontrole připravovaného jídla. Remoska se liší od klasické trouby dvěma ventily ve víku, které odvádějí páru vznikající při pečení. To má svůj efekt, neboť jídlo se nevysušuje a zůstane měkké při zachování své vůně a chutě.

4

Do remosky si můžete pořídit různé mísy, které jsou převážně vyráběny s vysoce kvalitním teflonovým povrchem, na kterém můžete péci jak maso tak koláč.

5

Remoska vám nahradí troubu a ještě uspoříte peníze za elektrickou energii. Můžete ji využít jako zapékací mísu, jelikož je to v podstatě několik nádob v jednom. Vaření v remosce je nenáročné a proto je vhodná i pro méně zkušené kuchaře. Navíc si jídlo z remosky uchová své živiny, je velice chutné a šťavnaté.

6

Povrch remosek je buď z kvalitního teflonu, nebo nepřilnavého smaltu případně „nano ceramic“ s velice dlouhou životností.

7

Největší možnost výběru skýtají internetové stránky, kde můžete v pohodlí domova listovat a vybírat z pestré nabídky jednotlivých prodejců a objednat si dovoz remosky domů.

8

Výhoda remosky spočívá dále v tom, že má nízký příkon a všechno zvládne sama. Vložíte do ní maso večer a můžete jít klidně spát. Proti elektrické troubě uspoří remoska až 80 % energie.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (5 votes)