1

Zastoupení při oddlužení
Nikdy se nenechte oddlužovací společností zastupovat. Pokud vám vnucuje možnost zastoupení a zprostředkování služeb, tak od ní dejte rychle ruce pryč. Cílem musí být navržení plánu, který si vyřídíte sami. Zastupování při oddlužení má za účel pouze dostat z vás další peníze. Věřitelé velmi neradi komunikují s prostředníky, vše vyřizujte jedině osobně na základě doporučeného plánu.

2

Poplatky za oddlužení
Zjistěte si, jak je to s placením. Na trhu jsou společnosti, kterým musíte platit už jenom za to, že se s vámi baví. Vyhledejte jedině společnosti, kterým zaplatíte až v případě skutečné pomoci. Jedině u nich budete mít jistotu, že pracují profesionálně a že vám budou užitečné.

3

Právní ochrana při oddlužení
Dokáže vám oddlužovací společnost nabídnout i právní ochranu? Pokud ne, tak je to mínus pro vás. Je důležité, abyste měli možnost využití právníka.

4

Image
Neobracejte se na společnosti na oddlužení, které vypadají podezřele, obzvláště ne na ty, kde s vámi bude jednat člověk, který evidentně právě dokončil školu a bude vás poučovat o financích. Podívejte se na jména společnosti, na webové stránky i na jejich sídlo a pokud tam nebudou figurovat specialisté, kteří se mohou pyšnit alespoň titulem, tak s nimi neztrácejte čas.

5

Reference oddlužovacího centra
Nejdůležitější bod výběru, kterým se mnoho společností chlubí. Pokud může společnost prokázat mnoho lidí, kterým pomohla s oddlužením, tak to je pro vás důkaz, že mohou pomoci i vám. Nedávejte na fádní reklamy, ale zeptejte se i svých přátel, jestli by vám nemohli někoho doporučit.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.5
Average: 4.5 (2 votes)