1

Módní dámská obuv se v jistých bodech vybírá stejně jako kterékoli jiné boty. K základním zásadám při výběru bot patří změření si délky nohy (ta se měří ve stoje přímo na chodidle). Boty si pak vybírejte cca o 10 mm větší.

2

Víte, že ženy mají více různých tvarů chodidel než muži? To ale také znamená, že ženy mají mnohem složitější výběr dámských bot. Nezkoušejte proto pouze jednu, ale obě dvě boty.

3

Vybírejte si boty podle účelu. Společenská obuv je určena pro krátkodobé nošení v interiéru. Vycházková obuv je určena zejména pro chůzi v exteriéru (po místních komunikacích), ale také i v místnostech. Sportovní obuv používáme ke sportování přesně podle typu sportu, k jakému byla obuv určena. Rekreační obuv se používá při sportovně rekreačních příležitostech a vycházkách.

4

Boty zkoušejte ideálně v době pozdního odpoledne. Proč? V té době jsou nohy po celodenní námaze lehce oteklé, což představuje tzv. maximální velikost, s níž se můžete vyhnout tomu, aby vás nové boty v budoucnu tlačily.

5

Rozmyslete si, zda budete nosit boty bez ponožek či punčocháčů anebo naopak (i to totiž rozhoduje o pohodlí).

6

Lodičky na vysokém podpatku musí na noze doopravdy sedět. Bota vás nesmí nikde škrtit a nesmí být ani volná. Chůze by se pak velmi záhy proměnila v peklo.

7

Pozor na jehlové podpatky, mohou být totiž pekelně ošemetné. Dovolit si je může pouze ten, kdo má chůzi na podpatcích vskutku zvládnutou.

8

Dámská obuv podléhá módním trendům daleko rychleji než u pánů. Jestli máte rádi módu, zajímají vás módní trendy a chcete zůstat prostě v obraze, aktuální informace o novinkách naleznete například na webu Rejnokobuv.cz anebo na Facebooku.

Prodej Rejnok obuvi online - to je více než 6000 modelů bot různých značek - Ecco, Rieker, Gabor, Skechers, Tamaris, Marco Tozzi, Salamander, Birkis, Camel Active a další. Vyberte si pohodlnou a módní obuv v e-shopu Rejnok, nechte si doručit obuv až domů, možnost do 30 dní obuv zdarma vrátit.
Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (1 vote)