Co je potřeba

znalosti, opalovací krém, speciální ochranné brýle, osuška, krémy po opalování, permanentka

1

Před svou první návštěvou byste měli znát svůj fototyp. Všeobecně se solárium nedoporučuje lidem s pletí s fototypem nižším než 2.

2

K opalování v soláriu užívejte speciálních ochranných prostředků určených pro opalování v soláriích. Součástí ochranných prostředků jsou i speciální ochranné brýle.

3

Do solária byste měli vstupovat bez šperků, odlíčení, osprchovaní, zbaveni parfému i deodorantu, pouze ošetřeni opalovacími přípravky.

4
Obrázek není k dispozici

Po opalování svou pokožku ošetřete kosmetikou po opalování.

5

Jestliže užíváte nějaké léky, před absolvováním solária se nejprve poraďte se svým lékařem zda je to možné. Jedná se například o užívání některých chemoterapeutik anebo antibiotik.

6

Radu od lékaře žádejte i tehdy, jestliže řešíte nějaký kožní problém. V některých případech solárium působí na kůži terapeuticky. V jiném naopak může stav zhoršit, ne -li vyvolat rakovinové bujení.

7

První návštěva v soláriu je vždy nejkratší, časy se postupně navyšují. Přičemž celkový počet návštěv za jeden rok by neměl přesáhnout padesátku.

8

Při výběru solária dbejte na stav přístroje a kvalifikovanost obsluhujícího personálu.

Tipy

Solárium pozitivně ovlivňuje psychiku, léčí deprese, bojuje proti únávě, stimuluje tvorbu vitamínu D a s tím spojený metabolismus. S jeho pomocí můžete léčit i některá onemocnění, jako například: akné, lupenku, neurodermitidu anebo třeba nemocné klouby.

Varování

- Kontraindikace: Do solária nesmí - ti, kteří se lečí anebo léčili na rakovinové onemocnění kůže. To samé platí pro všechny, u kterých se v rodině již vyskytl maligní melanom.
- těhotné
- děti do patnácti let
- ti, kteří v dětství často prodělávali úpal
- ti, jež mají mnoho pigmentových skvrn
- a samozřejmě, že není vhodné ani pro alergiky na sluníčko

Pokud se vám stane, že i přes veškeré pokyny u vás dojde ke spálení, neváhejte a okamžitě vyhledejte lékařské ošetření!

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.5
Average: 3.5 (8 votes)