1

Nejprve je třeba upozornit, že je vhodné se na pracovní pohovor obléci přiměřeně pozici, o kterou se ucházíte, a je také vhodné přizpůsobit se způsobu oblékání v příslušné firmě. Vždy je samozřejmostí čistota a upravenost zevnějšku.

2

Muži by si na sebe měli v každém případě vzít oblek, doplněný košilí spíše nevýrazné barvy a s dlouhým rukávem a vhodnou a barevně sladěnou kravatou. Důležitou součástí vašeho zevnějšku jsou také boty s tkaničkami. A ač se vám to může zdát jako nepodstatný detail, dejte si velký pozor i při výběru ponožek. Barva ponožek by měla být vždy stejná jako barva kalhot. A nezapomeňte, že k obleku vždy patří kožený pásek. U mužů nejsou dovoleny žádné šperky, maximálně je možno vzít si hodiny, které se však musí hodit k oblečení. Samozřejmostí je upravený účes a hladce oholená tvář nebo alespoň zastřižené vousy a v neposlední řadě také čisté a upravené ruce a jemná vůně.

3

Ženy by si pak měly obléci kostýmek, nebo případně sukni či kalhoty s halenkou. Vhodnými barvami kalhot, sukně a kostýmku je zejména černá a šedá, halenka je pak vhodná bílá, béžová či světle modrá. Doporučuje se, aby žena měla za každého počasí silonky a boty s uzavřenou špičkou, a to i v létě. Uchazečka o práci by se neměla snažit být příliš sexy, nevhodné jsou nejen hluboké výstřihy a krátká sukně (neměla by být kratší než pět centimetrů nad kolena), ale také odhalená ramena a přehnaně vysoké podpatky. Vhodné je nepřehánět to ani se šperky a doplňky, účes volíme jednoduchý. Ruce s hezky, nikoli však výstředně, upravenými nehty jsou také velmi důležitou vizitkou. Jemné líčení je vhodnější než silný make-up a stejně tak je lepší pouze lehký a nevtíravý parfém.

Tipy

Poslední tip se týká ještě zavazadla - potřebné dokumenty si vezměte v kufříku či vhodné tašce a rozhodně zapomeňte na batohy a igelitové tašky.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.666665
Average: 4.7 (3 votes)