1

Polských míst, které stojí za návštěvu, je opravdu mnoho. Jedním z takových míst je město Lehnice, které je slavné těžbou a muzeem mědi, ale také tím, že se zde odehrála nejvýznamnější bitva proti muslimům. Polský král tehdy donutil Turky k ústupu a jako důkaz se můžete kochat historickými muzei. Velmi populární je také řeka Zlatoryja, kde se dodnes rýžuje zlato. Samy si můžete zkusit rýžování na vlastní kůži.

2

Určitě nevynechejte zámek Ksiaz, který se nachází ve Valbřichu, jde o jeden z největších hradů v Evropě. Dále je lákavý Karpacz, jedná se o Krkonoše z polské strany. Je zde velký vodopád Szklarka, hrad Chojnik i románský kostel, který je celý ze dřeva.

3

Základem cesty by pro vás měl být Krakow, toto město vám v mnoha ohledech bude připomínat Prahu. Očaruje vás hrad Wawel i stará židovská část města. Pokud se zajímáte o historii, tak by pro vás mohla být zajímavá návštěva německého vyhlazovacího tábora Auschwitz.

4

Pokud máte chuť na zajímavý výlet, tak jím je cesta do starých solných dolů Wielička. Ze solného masivu jsou zde postaveny impozantní labyrinty. Všechno je ze soli, od soch po nábytek a skvělým zážitkem je výlet lodí po solném jezeře nebo koncert v solném sále.

5

Nejlepším řešením pro cestování po Polsku je zakoupení průvodce v každé lokalitě, abyste nic nevynechali. V Polsku najdete i krásné pláže na severu, pralesy v národním parku a skvělé trhy poblíž hranic. Pro cestování si zvolte automobil, jelikož s ním bude cesta nejlepší, ale mnoho cestovních kanceláří vás sveze do různých míst i autobusem.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.5
Average: 3.5 (2 votes)