1

Pořiďte si letenku výhodně pomocí internetu. Využijte řady nabídek na levné letenky například od agentur a vypravte se sami do New Yorku.

2

Záleží samozřejmě na tom, co chcete nakupovat a kolik hodláte utratit. Zkušení a znalí turisté, kteří si tento způsob nakupování oblíbili radí, že výhodné je pořídit si elektroniku, oblečení i další sortiment. Elektronika drží ceny po celý rok, kupovat oblečení je výhodné vždy po sezóně, kdy zboží bývá ve výprodeji.

3

Připravte se na to, že obchodní domy v New Yorku jsou z důvodu drahých pozemků stavěny do výšky, takže mají několik pater. To je důvodem, že zde strávíte hodně času, který si podle toho musíte naplánovat.

4

Jelikož je oblečení pro Američany velice levné, nepřekvapí nikoho, že nosí jen značkové oděvy a obuv. Světové značky, které se u nás prodávají za vysoké ceny, můžete v New Yorku pořídit někdy i za méně než poloviční naší cenu. Týká se to například značek Elementh, DC, Etnies, Roxy a dalších.

5

Mezi jednotlivými nákupními destinacemi v New Yorku bývají značné rozdíly. Levně můžete nakoupit například v East a West village. Naopak luxusní a vyhlášené obchůdky jsou bezpochyby na věhlasné Páté Avenue.

6

K největším obchodním domům v New Yorku patří Bloomingdale’s, Macy’s a Century 21th.

7

Chcete-li pořídit levnou elektroniku, pak se vypravte do obchodního domu B&H na spojnici 34. ulice a 9. Avenue nebo do Best Buy nebo Circuit City.

8

Levné potraviny prodávají obchodní řetězce Safeway a Giant nebo obchody Wal-Mart, Sears a K-mart, kde pořídíte i levné oblečení či jiné zboží.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (1 vote)